Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 12 september 2009

Jag och barnen

Tror faktiskt jag blir lite psykiskt instabil av att inte äta kolhydrater...är ju för tusan aggresiv.. inte bra! Är glad där inne ju...kan det inte få komma ut på utsidan oxå. Fast jag är trött,,,förfärligt trött..kan vara det som gör att humöret tryter! Imorse gick jag upp 04.43. Vi har koomit på en metod som får Elias att somna om. Men ICKE att den funka idag. Känner mig lagom pigg nu.... Gustaf har åkt iväg på golf partaj som belv bowlingpartaj..jaja! Dom får säkert sjukt kul! Ikväll är det iallafall ingen som blir "sur" över att jag går och lägger mig tidigt...skönt =)!! Jag och mina guldklimpar heeela helgen!!

Snart ska ungarna och moi iväg och köpa fotoalbum..nu har korten väntat länge nog på att få klistras fast.. ligger nästan ett år efter. Får nästan panik över det. Ja, jag är ett kortfreak. Vill att allt ska dokumenteras för nästa generation =)

HA EN UNDERBAR HELG ALLA!


Tack för positiva kommentarer om mitt inlägg " MIN åsikt". Trodde fler skulle komma med mothugg..nästan liiite tråkigt att det inte blev så..eller nej, skönt att folk inte vill ta genvägar! Kärlek till er!!!!!!


//Kärlek Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!