Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 5 september 2009

Fin kväll

Nu har verkligehten slagit till och jag kan därför inte blogga flera ggr om dagen..haha..jobb jobb jobb...är det enda jag gör nu! Idag var jag sååå trött på jobbet. Sara och jag fumma mest runt. Gick som zombies och gjorde allt på rutin typ. Haha, Sara berättade en kul grej hon och en brukare pratade om. Men är nog ingen som fattar så jag får skratta för mig själv...haha! Är härligt att Sara finns på jpbbet. Henne kan man va sig sjävl med=)!! Imorgon blir det kvällsjobb..sen ledig en dag!

Ikväll var vi hos Madde och Daniel och åt goda grillade revben. Mums..tack för det söta ni!! Elias har blivit så snorig och lite sjuker så vi valde att åka hem innan barna skulle sova. Får bli fotboll här hemma istället. Ett par glas rosé har jag fått i mig oxå..gött!
Madde är sååå fin i sin mage. Fast nu vill vi att veckorna ska gå så underverket kommer ut istället. Är tungt nu. Kommer ihåg de sista veckorna..vojne vojne..kändes som 9 månader till!! Finns alltid för dig min fina. Tycker sååå myckt om er! Alicia blir sötare och goare för varje gång jag ser henne! Massa Kärlek till er!!!


PUSSSSSSS PUSSSSSSSS

2 kommentarer:

  1. Åå tack själv fina du!!!
    Är så glad att du o din fina familj finns i våra liv<3
    Vet inte vad jag skulle göra utan dig min vän!
    Massa KÄRLEK till dig o fina familjen<3//Madde

    SvaraRadera
  2. Ja, idag var det verkligen flumm på hög nivå! hahahaha...hur kommer det då gå i morgon kväll...Skönt att du finns där med..Kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!