Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 18 september 2009

Livet

Annéa 2år, målade denna. Ser ni ängeln i bakgrunden? Det gör jag! Positiva färger..just så jag känner mig nu!
Jag är så tacksam för allt. Känner stor tacksamhet för att jag lever och för mitt fina liv. Känner tacksamhet till Gud, Katarina och mig själv för att jag kommit dit jag är idag och att jag fortfarande tar mig framåt och upp! Jag får mer insikt och blir klokare för var dag som går. Jag ÄR den, Jag ÄR!
Livet är till för att levas. Alla har vi ett val, om vi vill lida eller om vi vill leva oss igenom livet. Lidande finns bara i oss själva, inte på riktigt. Välj livet och ni finner frid!
Nu ska jag ta tag i denna dag med positiva ögon och ett öppet sinne!
KÄRLEK TILL ER ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!