Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 28 september 2009

Skum dag!

Har varit en skum dag tycker jag...kändes konstigt på jobbet...vi har slagit ihop vår grupp och en till...vi har varit en grupp förut..men det är ändå skumt...vi hade det så lugnt och tryggt i vår grupp..nu blir vi jätte många med måånga viljor och åsikter..är svårt...jag gick in med en positiv inställning..men jag vet inte vart den tog vägen.. känner mig lite utanför liksom.. har varit mammaledig så länge och vi har ett nytt system med datorn som jag inte hajar riktigt än..blir liksom lite svårare då... men som sagt det är bara inställning...den går att hitta igen...har nog bara haft en skum dag helt enkelt! Lite tryck för bröstet..men det går nog bort....

En sak som är säker är att jag har världens finaste familj!! Bara det gör ju att livet blir lättare! Jobbet får vara jobbet...jag får pengar och får vara glad att jag har ett jobb...så får jag tänka...! Var ju faktiskt nice med LÖN igen!



Kul Sandra att du hittat mig!! =) Vi ses på söndag...får vi se vad ni kokat ihop för nååå!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!