Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 1 september 2009

Mumma

Annéa hade haft så kul på dagis idag så hon vägrade gå hem...Gustaf fick muta henne med en ballong =)...hihi tokiga unge. Men känns sååå bra att hon älskar sitt dagis!!

Tränade så hårt idag att mitt ansikte blev så rött att jag knappt vågade visa mig ute sen..haha! Var nog för att det plötsligt blev sommarvärme mitt i hösten!!

Imorgon är jag leeeedig!! Kära nån vad man uppskattar sina lediga dagar nu. Då är man ju liksom ledig. Annars var man ju det hela tiden. Fast ändå inte. Skumt iallafall!!

Imorrn blir det promenix med Madde sen lite bus..kul kul!

KRYA PÅ DIG EVA!!!!

1 kommentar:

  1. TACK hjärtat!!! <3
    Jag mår faktiskt bättre nu & har nog med all säkerhet en inflammation i ryggmuskel efter för hårt tränande!! :0(( Bättre nu med iprengél...Skönt att jobbet flyter på för dig vännen det e bra konstigt hur snabbt man kommer in i vardagen igen med jobb! Det e bra mycket roligare att vara ledig nu när man e ledig om du fattar vad jag menar!! ;0)) TACK igen för senast...en fika snart vore kuligt! PUSSPUSS

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!