Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 29 september 2009

Min dag

Jaha idag har jag slitit på jobbet som vanligt...ganska kaosartat läge just nu tycker jag...blev lite tjafs mellan en och mig idag...men hon bad om ursäkt sen. Vi är EN grupp nu och då måste man hjälpa varandra och vara flexibel, så är det bara! Nån annan iställning förstår jag mig inte på! Alla hjälper alla! Så SKA det vara! Fy fan för besparingar...dom har ingen aning om vad dom ställer till med dom som bestämmer!!!! Är ju inte billigare att få flera sjukskrivna istället ju. Jag blir så tömd på energi på jobbet att jag knappt orkar vara med familjen. Så ska det inte vara!!!! Fy tusan! Hoppas verkligen det lugnar ned sig snart och att vi får bra rutiner och bra utplanerade jobb snart! Det tar sin tid...men jag håller hoppet uppe!


Elias gillade inte att bli fotograferad han..skrek som en tok sa Gustaf...så det blev inge syskonkort tyvärr...får se hur snygg han blir på kortet sen..haha! Han sover dåligt på dagarna nu...kanske har han ont i tänderna...sååå svårt när han inte kan prata! Inte lätt å va liten..eller mor för den delen! Ramlar hela tiden gör han..bröt nästan nacken när han ramlade ner för skostället idag...två minuter efteråt ramlar han ned för soffan och häver ner hörnbordet i farten..en riktig vilde alltså!!!

Annéa är så stor så stor. Min tjej! Mycket tankar som snurrar i huvudet där. Får nästan lite panik...vill ju lära henne allt jag kan och vill få henne till en trygg och lycklig tjej med skinn på näsan...jag vill inte att hon blir som jag var i mina tonår....jag hade ingen självkänsla alls...Men Annéa ser ju ut att ha skinn på näsan så det räcker nu iallafall!! =) Bara hon vet att jag ALLTID finns där. Vad som händer, vad hon än gjort eller vad hon än vill berätta så lyssnar jag!! Bara hon vet det så kommer nog det mesta gå bra...vill absolut inte att mina barn ska vara rädda för att prata med mig...även om dom gjort nåt dumt eller något pinsamt....

Nu är det idoltime....jobba imorgon sen leeedig två dagar!!!! NICE!!!

Ska Träffa Evelina äntligen oxå...när sågs bara vi ....??? måste ju vara en månad sen nästan..inte bra!! MYS!!

PUSSSS PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!