Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 15 september 2009

Älskade dagis!

Gud vad jag älskar mina barns dagis. Dom är helt underbart duktiga i personalen där! Man ser verkligen att dom bryr sig och tycker om alla barnen på riktigt. Dom engagerar sig sååå och är sjukt pedagogiska och personliga. Så skönt att lämna barnen där till några man litar på fullt ut!

Hur har ni det på era dagis förresten?? Måste barnen använda cykelhjälm?? Är det inte konstigt att en del dagis inte har så. Är ju ändå lag på att alla under 16 år ska ha hjälm. Vi tog upp det. Dom skulle ta upp det med rektorn. Får vi se..det kan bli vurpor även på trehjulingar..tro mig jag vet!! Är ju upp till kommunen kan jag tycka. Att fixa sånt. Är ju säkerhet det handlar om..De små värdefulla huvudena måste vi ju skydda =)

Nu är det sova. Bytte till mig en tvådarsledighet...så torsdag och fredag är jag leeedig! Mycket skönt!


PUSSSSSSSS PÅ ER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!