Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 11 december 2011

Vecka 1




Vecka 1 av träningsschemat är avklarat. Så här blev det.

 Vikt: 72,5kg

Måndag: Ben och rygg
Tisdag: Axlar, biceps, triceps, kondition 15 min crosstrainer.
Onsdag: Hemmaträning. Mage
Torsdag: 50 min intervaller på crosstrainer
Fredag: Löpning på band i 40 min
Lördag: VILA Vikt: 70,0kg!!!
Söndag: Löpning på band. 6km på ca 37 min.

Får lägga in ett bröstpass nu den 2:a veckan.


Känner mig nöjd med veckan.

Nu kör jag/vi en vecka till!! Känns sjukt bra. Kosten går galant också. Äter av allt men mindre och var tredje timme. Har dock slopat ost, min största last. Den är jag utan på alla dagar utom lööördagar =)

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!