Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 17 december 2011

Det går bra nu






Vecka två är snart avklarad. Så här blev den:

VIKT: 70,0
Måndag: Ben och rygg.

Tisdag: Hemmaträning. Axlar, biceps och armhävningar 3x11 (på tårna)

Onsdag: Hemmaträning, mage. (krampar rejält nu för tiden när jag tränar mage, känner mig så stark där.)

Torsdag: Intervaller på löpbandet i 30 min. ( Hade ätit dåligt under dagen och det fick jag lida för vid träningen)

Fredag: Konditionsträning i 1 timme på löpband. Sprang ca 6 km på 30 min (fortast nånsin). Gick sedan med lutning och vanligt. Allt som allt kom jag upp i 8,40km, 536 kalorier på 1 timme. Brände fett gjorde jag med råge!! =)

Lördag: VIKT 69,3KG!!  Tränade med Gustaf. Biceps och bröst. Bänkpress 40kg =)

Söndag: Kondition


Så lite som jag väger nu har jag inte vägt på ca 6 år Jag är mer än nöjd. Muskler byggs och fett går bort. Hjärtat mår bra, jag mår bra, familjen mår bra!!
 Vikten är inte allt. Men just nu är det just vikten som behöver bli lägre. Jag vet att muskler väger mer än fett och allt det. Men jag är överviktig, så är det bara och jag gör detta för att bli och fortsätta vara hälsosam och sund. Det går bra nu, om jag säger så =)



2 kommentarer:

  1. Heja Maria!
    Du är grym och inspirerande. Du kanske oxå vill skriva ett gästinlägg på vår blogg sen efter helgerna? Då den förhoppningsvis kommer att handla om riktig träning ;)
    Sköt om dig och keep up the good work!
    Och god jul vetja!

    SvaraRadera
  2. Tack Eva!! =) Jag skriver gärna. Bara du säger till =). God jul och ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!