Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 12 december 2011

Härlig känsla



Åkte till gymmet ikväll, ganska så omotiverad. Men står det att jag ska träna så SKA jag. Ben och rygg stod på schemat. Jag satte i lurarna och så körde jag!

Utfall med vikt. 3x10 på varje ben.
Benspark. 3x8 
Bencurl 3x8
Benpress 3x10

 Rygglyft med 10kg vikt
Latsdrag 3x10 
Sittande rodd med både bred och smal fattning 3x10 på varje.

Jag är nöjd. Ska nog försöka höja lite nästa gång. Kroppen klarar mer än vad jag tror just nu. Men ikväll är jag väldigt nöjd. Benen känns möra och ryggen kommer det kännas i imorrn. 

Känslan efter att ha gjort ett bra pass trots brist på motivation är så skön! Då är jag ännu stoltare att jag verkligen gjorde det!!

puss puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!