Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 14 december 2011

Jag ÄR Maria

Jag är vacker. Jag är stark. Jag är positiv. Jag klarar allt som kommer i min väg. Det finns inga hinder. Bara utmaningar.



Underbara dag!

Idag har jag haft en sån härlig känsla rakt in i hjärtat hela dagen. Så skönt med sådana dagar. Då känner jag att jag verkligen lever. Har fått fina sms, glada barn, fina besök här hemma och jag har tränat nu på kvällen. Jag är så stolt över mitt liv och allt jag gör för att jag ska må bra. Har inte vikt en tum från mitt tränigsschema och jag har ett par "smaljeans" som nu är för STORA! Så underbart. Inte för att vikten är det viktigaste, utan för att jag mår så otroligt bra av detta. Träningen, kosten, livet helt enkelt.

Jag är så glad över att vara jag, att jag tänker som jag gör, känner som jag gör, och att jag vågar göra det. Bitter, avundsjuk, svartsjuk, finns inte i min värld. Jag väljer att inte ha det i mitt liv. Gud så skönt!!

Tack för att jag är jag!

Snälla, var stolta över er själva och se minst en positiv sak om er själva varje dag! Tillslut upptäcker ni att det inte finns särskilt mycket negativt. DU är ju hur bra som helst. Finns ingen anledning att trycka ner sig själv. Vem mår bra av det!

Jantelagen kan ta sig i brasan!! Visa vem man är och stå för det, högt och tydligt. SÅ ska det vara. Vackra och stolta går vi genom livet.

PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. Hej maria! läser dina inlägg här då och då och måste bara säga att varje gång får jag ett leende på läpparna, blir glad av dig,fortsätt sprida din styrka och glädje!! kram ulrika

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!