Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 31 december 2011

Gott nytt år




Gott Nytt År.

Idag är dagen då vi släpper det gamla och går in i det nya. Idag har vi chansen att elda upp allt vi inte vill ha med oss längre. Äntligen släppa taget om det som håller oss tillbaka. Börja om på nytt om det behövs. Varje dag är en ny chans. Men nyår ger oss en större chans att verkligen rensa.



Som dom sjunger på låten. Let it be! Gud så skönt det är. Låt det vara! Släpp taget! Svaren kommer! LEV!

Ikväll eldar jag upp det gamla, skriver ny historia och väljer vad jag vill ta med mig in i det nya.

Jag väljer kärleken
Jag väljer mig själv
Jag väljer ljuset
Jag väljer livet
Jag väljer glädjen till livet och mig själv
Jag väljer hälsan
Jag väljer ärligheten
Jag väljer sanningen
Jag väljer att släppa taget!
Jag väljer att aldrig ge upp!
Jag väljer att tro
Jag väljer att skapa mitt eget liv!
Jag väljer att ta ansvar för mitt liv!


Vad väljer du?

GOTT NYTT KÄRLEKSFULLT ÅR ÖNSKAR JAG DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!