Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 1 december 2011

Hejja Madde!!


Jag tror på dig!!!!



Oj oj oj. Jag börjar bli nervös inför min fina vän Maddes första tävling i BodyFitness. Vilken resa hon gjort, vilken karaktär och vilja hon har.
 Imorgon kväll åker jag och Gustaf iväg till Göteborg där vi får sova hos snälla Sabbe =). Sen upp tidigt på lördag för att hjälpa och stötta Madde innan hon ska in på scenen. Fest (om Madde vill) och hotellvistelse till söndag. Ska bli så kul och spännande att få titta in i denna värld som är helt okänd för mig. Mycket muskler kommer jag se iallafall =)

Hur det än går för din min vän så är jag sååå stolt. Du har kommit så långt och inte vikit en tumm från ditt mål!! En inspiration ÄR du!

PUSS PUSS


Länk till:
Maddes blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!