Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 29 december 2011

Hjärnspöken

Nej det är inte svettlökar...bara min tröja som ser ut så =)




Rygg och triceps idag. Med min Gustaf. Han peppar bra och ger mig tips. Är alltid bra.  Har dragit på mig en liten liten förkylning, så jag löper inget just nu. Men styrkan har det blivit desto mer med. Tycker det är riktigt kul.

Dock har jag fått tillbaka mycket hjärnspöken. Efter att ha ätit allt i min väg under julhelgen så är det svårt att stänga sockerporten igen. Jag har stängt den, men spökena knackar på en hel del och vill påpeka att jag nog ska ta en godisbit eller två. Eller några mjuka mackor på kvällen. Det värsta med spökena är att dom säger åt mig att det inte spelar någon roll om jag äter dålig mat, att jag ändå redan gjort det under jul, så då kan jag lika gärna fortsätta äta skit. Jag vet att dom talar strunt, men känslan och tankarna är väldigt svåra att få bukt med. Jag står återigen med näsan i kylen ca hundra ggr om dagen. 

Men skam den som ger sig. Jag har inte vikit mig än och tänker inte göra det heller. Jag kör bara ännu hårdare och är jag bara öppen med att jag har det svårt i vissa perioder så blir det ju lättare att inte äta skiten. När jag sagt det högt, så liksom vågar sig spökena inte fram lika lätt.

Jag har vunnit förr och tänker göra det igen!!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!