Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 6 december 2011

Träningsschema


Jag är så taggad att forma min kropp nu. Jag har skrivit upp alla dagar under 10 veckor som jag ska träna på. Följde mitt jobbschema som är just 10 veckor. Står det att jag ska träna så är det så helt enkelt. Jag hoppas på kost och träningsschema från Madde. Är så mycket lättare när det står svart på vitt vad som ska ner i kroppen och vilka vikter som ska lyftas. 

Jag känner att jag verkligen VILL detta och att jag redan kommit så långt både mentalt och kroppsligt att jag är redo för nästa steg nu. En riktig utmaning alltså. Jag ska gå ner ca 10 kg och sedan bygga muskler på det. Just nu är det mitt mål iallafall. Och jag ska göra det hälsosamt och bra. Kommer säkert vara hungrig ibland, men jag behöver göra detta nu. Jag har fått nog av att inte fullt ut älska min kropp. Jag älskar den för vad den är idag, men jag vet att den kan bli så mycket bättre och jag vet att jag skulle må så mycket bättre i en välmående kropp. Jag har jobbat med mitt inre så länge nu, det är dax för kroppen oxå. 

Så länge jag känner glädje över att jobba med min kropp så kommer jag fortsätta. Just nu är detta min terapi.

PUSSS PUSSSS

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!