Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 4 december 2011

Fitnessfestivalen

 En mer inspirerande och spännande helg får jag nog leta efter i kalendern. Madde min vackra vän har debuterat i BodyFitness (Luciapokalen) i Göteborg.

Jag gick upp tidigt kl 06 på tävlingsmorgonen för att åka iväg till Maddes hotell. Jag fick ju äran att få sminka och styla henne. Hon blev toksnygg om jag får säga det själv =). Mycket smink ska de va på sådana här tillställningar.  Efter det gick hon iväg till sitt tävlingsteam.

Närmre kl 13 fick äntligen Madde gå upp på scen.  Oj va nervös jag var. Hon lös på scenen. Jag tyckte hon var så vacker. Jag skrek för fulla muggar och hejjade fram henne. Så modigt att gå upp där på scenen inför domare och publik. Hon föll tyvärr på målsnöret, men fick bevisat att hon var riktigt bra och att hon verkligen har där att göra. Det visste ju jag redan, men det är ju alltid härligt att få det bekräftat av de som bestämmer =).

Jag är så stolt över Madde och jag har fått äran att bli inskriven som "coach" nästa år. Stylist närmare bestämt. Är en speciell värld där bakom scenen. Adrenalinet pumpar, bruna uppumpade kroppar, lukt av sprayfärg och dåliga magar ;).

Jag blev iallafall mycket inspirarad av hela festivalen och alla deltagare. Det går verkligen att forma sin kropp och det går att överkomma vilka hinder som helst. Bara man ger sig fan på det! Jag har inte tänkt att tävla. Men jag är ännu mer taggad till att forma min kropp till den kropp jag vill ha och må bra i. Vältränad och hälsosam.

Tack finaste Madde för att du låter mig komma in i din värld!!


Madde trycker riskaka efter riskaka innan hon ska  iväg till tävlingen!


Sitter och väääntar och är sjukt nervös inför Maddes debut!!


Ut kommer hon på scenen och jag sprack nästan av stolthet!! Så vacker och modig!



Efter tävlingen


MAAAAAT


Mat igen på kinarestaurang!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!