Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 22 december 2011

Underbart


Tränat med fina Madde ikväll. Är alltid lättare att ta i lite extra med henne! Muskler börjar komma fram. Tack för det =) 

Jag kanske tjatar. Men jag mår så sjukt bra av detta. Jag njuter av att ha funnit detta. Mig, min kropp. Så underbar känsla. Att ha hittat rätt, att njuta av att träna, och att njuta av att äta. UNDERBART!

PUSS PUSS

Nu ska jag njuta av lite julledighet. Mysfrukost med Sandra imorgon och sen bara vara hemma och njuta av dagen före dopparedan. 





2 kommentarer:

  1. supersnygga armar nu händer det grejer =)

    SvaraRadera
  2. Tack Erika!! JAAA nu börjar det hända mycket med min kropp. Så underbart roligt efter allt jobb. Men mer jobb ska de bli =) KRAM

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!