Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 13 december 2011

Snö!

Nästan så jag glömt hur det är att ha en vinter med snö! De två föregående vintrarna längtade jag mest efter att snön skulle försvinna. Iallafall när den legat i över 3 månader.

Men nu VILL jag att den kommer. Blött är inget kul alls. Inte med barn, allt blir blött, smutsigt och trääääligt.
Jag och barnen vill åka pulka och se snön gnistra i solen med varm chocklad att smutta på!

Vi får se om det blir en vit jul!

Får finna den i mitt sinne annars :)

Puss puss

1 kommentar:

  1. Ja, nu gör vi en gemensam insatts och önskar oss lite snö till jul!!!!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!