Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 1 november 2010

Mor och son

Idag hade jag fixat barnvakt åt Annéa så att jag och Elias kunde dra iväg själva. Han behöver oxå sin mamma för sig själv ibland!
Jag hade planerat att åka till lek och buslandet..men hade ej tänkt på att alla andra i Örebro oxå åker dit..eftersom det är lov..jag vände när jag såg att kön gick ända ut till vägen..aldrig i livet! Vi åkte till skojlandet istället!! Elias struntar ju i vilket! Vi hade jättemysigt. Å mat på stan efteråt. Elias kolla in under okänd kvinnas kjol, i tron om att det var jag..haha..tokunge! Sen drog vi till leksaksaffären! Paradiset för alla barn!

En helt annan kille när han är själv med mig. Bara glad och lugn..!! Kan han ju vara annars oxå. Men inte såhär lugn!! =)



Påväg till bilen

Vem hade roligast?? =)

Hoppa



Tittut

Leeeksaker

Mums..



Älskar dig min fiiiina!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!