Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 10 november 2010

Lyssna!

Känner mig tom och mår illa...mår illa ofta nu för tiden. Just nu känner jag nog som jag gör för att jag snart ska till Katarina. Dom jobbar med mig nu. Jag är så trött och jag vill vakna! Ska bli så underbart skönt att få komma till K på fredag. Har gått alldeles för lång tid emellan nu. Undrar om ni förstår hur underbar hon är. Är så befriande att verkligen känna att jag lever, att jag är jag och att jag betyder något för helheten. Att älska mig själv! Det är precis det jag gör efter jag varit hos Katarina.

Men jag ska brytas ned för att sedan födas på nytt, till något ännu vackrare. En del av processen. Jag accepterar det och följer med. Jag orkar inte göra motstånd. Varför skulle jag?? Att gå emot sitt inre eller sin kropp är det värsta man kan göra mot sig själv!

Jag behöver sova, så nu ska jag göra just det. Jag lyssnar till min kropp ikväll, och den vill sova. Jag lyder!






1 kommentar:

  1. BRA att du lyssnar på det finaste du har, nämligen dig själv och din kropp som du har fått till låns.
    Jag ÄR stolt över dig och din resa som du gör <3

    1 dag i taget för resten av ditt liv.
    Puss din Anna

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!