Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 15 november 2010

wiiiiiiiiiiiiieeeeeeoooooo

Åh vad jag ser fram emot helgen. Min snälla mor bidrog med pengar och barnpassning så nu kan jag åka på kursen. Den bästa julklappen! TACK!

Haft en fin dag med fina samtal. Lek och bus hos Madde och sedan besök av Anna och Cesar..

Imorgon blir det "tortyr" med Madde igen..hihi. Nej det är skönt att träna. Ska ju kännas annars ger det inget.

Puss på er mina fina..jag är lycklig! Så stolt över mig. Kursen kommer ge mig utmaningar. Men jag ska klara dom!

PUSSSSSSSS

2 kommentarer:

  1. Du är värd all lycka i världen min fina!!! Puss puss

    SvaraRadera
  2. Vilken helg att se fram emot. Jag kanske tjatar, men glöm inte att köra försiktigt....Jag blir glad av att tänka på dej. Din energi smittar av sej på mej! Tack för det min vän. Puss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!