Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 11 november 2010

Morgondagen..




Imorgon åker vi tidigt tidigt..lämna barnen hos bästa farmor och Niclas. Sen är det MIN resa som gäller och min och Gustafs ihop =)

Är så tacksam att G följer med och att han vill med. Annars vet jag inte hur det hade gått! KÄRLEK!!
Vi ska köra försiktigt!

Lägger mig tidigt ikväll med. G är ändå inte hemma så då måste jag inte vara uppe för att vara social ;)

Ser fram emot morgondagen!

Ta hand om er! Glöm inte att du är det bästa och viktigaste du har! Om inte du tar hand om dig, vem gör det då??


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Tack Madde för träningen ikväll..oj oj har redan träningsvärk..men nu kör vi!! Tack för att du vill få form på mig =)

1 kommentar:

  1. Allt för dig hjärtat!! Kör försiktigt imorrn o ha en super bra dag!! Massa kärlek!!!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!