Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 22 november 2010

Hel...



Jag kan knappt med ord beskriva hur underbart det är där borta i Tystberga. Har varit där ifrån fredag eftermiddag till söndag eftermiddag.

Vi fick öva mycket på tystnad denna kurs. Att få bort alla tankar ur huvudet och bara känna. Det är svårt ska jag säga er. Men öva att vara i tystnad i ca 20 min varje dag i en månad. Då kommer jag kunna. Så skönt att slippa allt tjatter i huvudet. Pröva ni med! Finns en tystnads meditation att ladda ned på Katarinas hemsida. www.ursprung.nu

Kärleken som är på kurserna och särskilt denna sista tredje kurs är helt otrolig. 6 stycken var vi denna gång. 2 av dom hade jag aldrig träffat förr och 3 st hade jag träffat. Men allt är som om vi änt varandra jämt. Ingen dömer och ingen pratar skit. Alla ÄR i fullständig harmoni. I alla fall med varandra. Sen kommer det förstås känslostormar.

Denna kurs fick vi även lära oss healing. Det var så spännande. Oj vad mäktigt det var. Jag ska öva och öva så jag blir riktigt bra på det. Jag har fått en sådan självförtroende kick av detta. Var så häftigt när det jag såg verkligen stämde och jag kunde känna hur det blev varmt eller strålade. Hur fint som helst.

Alla vi människor har så mycket krämpor och smärtor i kroppen. Känslor och tankar som fastnat och gör oss sjuka. Det kan man ta bort och se med healingen. Att verkligen låta en annan komma in på djupet och ta bort skiten man dragit på sig. Kan komma upp väldigt mycket känslor i en sådan process. Gjorde det även för mig.

Jag känner mig verkligen redo nu. Redo att vara mästare i mitt eget liv. Det är jag som bestämmer över mig. Jag känner det djupare än vad jag någonsin gjort förut. Efter 4 år hos Katarina och 3 kurser så är jag helt redo för att ta mig an livet och leva det fullt ut. Det är en långprocess att hitta sig själv och släppa alla tyngder jag dragit på mig. Men det har tagit den tid det ska ta för mig. Jag har fortfarande hela livet att fortsätta bygga mig själv på. Resan är inte över. Men jag har en stabil och kärleksfull grund att stå på.

Jag kommer och är evigt tacksam för att Katarina kom in mitt liv. Jag är evigt tacksam för att jag har vaknat och kan se med hela mig. Jag har lärt mig så mycket. Kropp och själ är ett. Finns ingen tvekan i nån del av mig att allt har en mening och vi bestämmer själva hur vi vill leva våra liv, vilka utmaningar det än må ge eller utsätta oss för.

Jag bad om att få känna kärlek. Resan till att få uppleva den blev lång. Men värt allt.

När vi ber om något. Så glöm ej att resan dit är målet. Du bjuds på utmaningar för att just din önskan ska slå in. Du kan inte bara förvänta dig att kärleken ska komma fallande mot dig bara för att du ber om den. Vill du känna kärlek helt och fullt så måste den komma från dig. Och för att finna den kan resan bli hård och utmanande. Men ge inte upp. Belöningen är så mycket större än vad ni kan ana!

Tack alla fina människor som följt mig på min resa och finns kvar. Tack för alla underbara själar på kursen! Jag önskar er all lycka!

Allt ÄR Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Ååå Va glad jag är för din skull!! Vilken resa du gjort. Väldigt spännande att följa.Önskar dej all Lycka till med förtsättningen =) Puss

    SvaraRadera
  2. Önskar dig lycka till i framtiden, du har kämpat hårt för detta!
    Du vet vart jag finns om du vill "öva" på någon =)

    Jag gör gärna ett försök att släppa in "någon", dvs dig i detta fall. Vill du försöka hör av dig <3

    Jag tror på dig.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!