Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 10 november 2010

Första snön

Vacker morgon...


Ja kära nån. Jag mötte den nya första snön med stormsteg, och då menar jag stormsteg. Jag gick och gick och gick, in i stormen och in till de äldre. Fötterna blöder. En sjuk kväll med ca 20 larm och psykotiska tanter..haha..tur att man kan skratta åt eländet. Humor är viktigt i sådana lägen.

Imorse vaknade vi till ett underbart täcke av snö. Vackert är det verkligen. Går inte att förneka. Gustaf ger sig ut..och fastnar såklart med bilen utanför vår postlåda. Bara att dra på sig kläder för att gå ut och bogsera. Gick bra och nu är han påväg till jobbet. Jag har superdäck som tur är. Så jag tar mig fram hyfsat säkert.

Idag är det möte på jobbet..sen hem och mysa.

Glöm inte far på söndag och ta det försiktigt i halkan!

Extra tankar till Anna!! Kärlek till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!