Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 24 november 2010

Sprudlande...



Att vara så här lycklig tar på krafterna...somnade i soffan och vaknade av att ungarna var så hungriga att dom stod och slet i kylskåpet! Dom överlevde som tur var =)

Ikväll tar jag helg..på fredag blir det lite kalas för mig. På lördag är det heldag med GIRLS..söndag är det myyyyys, måndag min födelsedag, tisdag bara vara!! Hur skönt som helst. 6 dagar av ledighet som jag ska ta vara på!

Är så otroligt glad för min arbetskamrats skull. All lycka till dig!! Jag vet att allt kommer bli bra!

Pusss på er alla vackra...

Glöm inte att det är DU som styr över DITT liv! Skyll inte på någon annan!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!