Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 26 november 2010

Kalas

Idag blev det kalas för mig. Jag hade mina prövningar med barna under dagen..men innan allt folk kom så lade jag mig ner och bad om att dom skulle närvara ikväll. Omsluta oss med kärlek. Bad om att jag skulle få känna och ge kärlek och befinna mig i lugnet. OM jag fick sen. Oj oj. Jag tror aldrig ja varit så närvarande som jag var ikväll på ett kalas. Ingen stress ingen press. Kändes i hela huset att alla trivdes. Så fin känsla. Tack alla fina som kom och firade mig!

Tacksamheten är oändlig. Att känna kärlek så starkt som jag gör just nu är så mäktigt. Jag är så sann så det gör ont i hjärtat. Men på ett skönt sätt.

Kanske tycker ni jag svävar..men då svävar jag för er med. Jag har så det räcker till alla =)

Tack söta Sandra som skjutsade och passade barnen medans jag klippte mig!

PUSSSSSSSS





Orber var det på nästan alla kort..dom hörde min önskan =)







Min vackra Anna!

Fin present!


Ser ni? Luggen är tillbaka..and I LOVE it =)

1 kommentar:

  1. En födelsedagspresent till dej från mej. skjuts tillbaka till Lugg! sjuk snabbt, men snygg blev du!! puss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!