Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 26 november 2010

Gift och kalas



Min enda last nu är pengar. Pengar är gift och jag kommer inte överens med dom. Jag låter dom ta över mitt liv. Ska verkligen be om hjälp i detta. Det behöver jag. Är ju jag själv som skapar mitt fattigdomstänk. Ingen annan. Jag är RIK!! Måste bara få in det i min känsla!

Idag blir det kalas. Ska bjuda på mat. Det blir mys. Ska vara lugn och fri. Är skönt att inte ha några krav eller annat trams på sig när det kommer folk. Oj så jag höll på förr i tiden...noooo more!! Nu är det som det är i mitt fina hus och maten smakar som den gör..alltså väldigt gott =). Finns ju ingen vits med att göra sig mindre än vad jag är..eller hur?? Jag är bra och det står jag för!!

Säg det till dig själv. "Jag är bra". Känn hur skönt det är! Varje dag ska det sägas och tros på!

Jag älskar. Gör det du med!!

PUSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!