Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 28 november 2010

Girls...

En väldigt lyckad GIRLSträff som vanligt. Vi hade julklappsbyte, spelade bingo, dansade Zumba och åt julmat. Efter det utgång..sååå kul! Tack Sandra och Ulle som fixade allt.

Sandra som inte drack något fick stå ut med mig när vi gick till Ritz. Hoppas inte jag pratade hål i huvudet på dig! Tycker om dig massor!! Vackraste Sandra..men det sa jag väl säkert så det räcker igår =)
Vann femhundra på bingo gjorde jag oxå. Jag är RIK. Tankens kraft är stor. Tacksam!






Vi hade med oss många fina. På denna bild ser det ut som om Sandra sänder iväg en boll (orb) till mig =)


Pusss på er...tack alla fina tjejer!

2 kommentarer:

  1. Tack Maria för en underbar dag/kväll! Men vi har ju alltid roligt! Tyckte det va jätte kul att just du vann stor slanten =). Du å din kamera. Va ska man säga..... Puss

    SvaraRadera
  2. Tack själv!! En toppendag/kväll för ett toppengäng:) Kram på dej/Anett

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!