Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 6 januari 2012

Ventilera


Dagen började tidigt kl 08  med ett träningspass med finaste Madde! Jag är så tacksam över att få och kunna träna med henne. Tack ännu en gång. Mage och biceps. Gick bra och jag känner mig stark. Kommer ihåg när jag inte ens kom upp tio cm från marken när jag skulle göra situps. Nu drar jag vikter med mig upp. 

Min frustration från gårdagen kunde jag ventilera och det kändes bättre efteråt. Ibland behöver det bara få komma ut.  Tycker sååå mycket om dig min vän. Ha en underbar resa!



Det händer så mycket i världen, i samhället, i relationer och med alla oss människor nu. Känner ni det med? Det går fort och det är mycket känslor i luften. Folk skiljer sig överallt och relationer förändras på gott och ont. En del flyr och stänger in sig. Är det som gör mig så frustrerad. Tror dom verkligen att det är det som är bäst. Att drunkna i sig själv och sitt mörker och inte be om hjälp eller ens försöka bearbeta eller släppa taget. Men som jag brukar säga, alla har sin resa och just den resan är rätt för just den personen. Men jag blir arg ibland. När händer sträcks ut och kärleken sprudlar och människor ändå väljer mörkret och stoltheten. Men kanske är det så att de SKA falla hårt, utan hjälp. Hoppas verkligen att dom kommer upp och förstår vad livet är efteråt. HOPPET förlorar jag aldrig.

JAG ÄLSKAR!

1 kommentar:

  1. Älskar dig min vän <3 tack för att du finns i mitt liv <3

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!