Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 17 januari 2012

Bygga

Nu har jag bestämt mig.

Jag ska bygga, alltså träna styrka tills mars. Sen drar jag igång med morgonpromenader och förbränningsträning.

Skönt att inte vela fram och tillbaka. Nu är mitt mål att få mer muskler och sedan skala av så att dom syns :)

Körde ett härligt rygg, biceps, tricepspass ikväll. Jag vågar så mycket mer nu. Går ifrån de trygga maskinerna och ger mig på de tyngre. Ett steg i taget :) Börjar hur som bli självsäker där inne!

Puss puss

2 kommentarer:

  1. Det låter bra det där du :)/Kram Elbe

    SvaraRadera
  2. Härligt att du tycker det låter bra Elbe =). Ännu mer härligt att du läser min blogg. Läser din ofta!! Kör hårt!! Du inspirerar!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!