Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 8 januari 2012

Träningsvecka 5

Hantelrodd. 12kg. 3x12. 16kg 2x8

Träningsvecka 5

Måndag: Sprang på band 40 min
Tisdag: Morgon: sprang 30 min. Kväll: Bröst och axlar
Onsdag: Vila
Torsdag: Ben och triceps.
Fredag: Mage och biceps
Lördag: Vila
Söndag: Rygg

En härlig träningsvecka. Nu är äntligen alla röda dagar borta och gymmet är öppet som vanligt. Idag tränade jag med Gustaf. Tänk att jag aldrig ville det förr. Jag vägrade, och nu tycker jag det är sååå kul! Är nog för att jag är mer självsäker och stark på gymmet nu för tiden. 

Nu kör vi en vecka till!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!