Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 11 januari 2012

Magen

Här är den. Den älskade och den gömda. Älskad för att den burit mina barn, gömd för att den är ärrad, degig och hängig. Har varit värre......

Men snart är det ett minne blott. Till sommaren ska ett par rutor ha kommit fram. Det är mitt mål iallafall. Dom är ju där under. Jag behöver bara jobba liiite extra till, så vågar dom sig fram :)

Gud vad jag älskar min kropp och allt den låter mig göra med den!

1 kommentar:

  1. Ett par magrutor komma fram, tycker mig kunna skönja 4st rutor redan nu =o) Starkt jobbat tjejen, impad e bara förnamnet...

    //Marina Ryding

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!