Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 2 januari 2012

Förlora inte hoppet

Eldade upp det gamla och allt jag ville släppa. Önskade in det nya.

Madde eldade hon med <3

Gjorde myshörna till älskade trollen.

Vilda Agnes, min fina guddotter

Kloka, fina Alicia, min guddotter

Lite obligatorisk skumpa vid tolvslaget

Cigarr

Kan bara bli bättre. 2012 ÄR ett underbart år!


Tack för en fin nyårsafton min fina familj och mina fina underbara vänner. Oj så mycket jag tycker om er! Till månen och tillbaka.

Fick höra så fina ord av min mor också. Jag bara VET att 2012 är ett magiskt år. Så mycket fint kommer hända. Så mycket förändring kommer skaka världen och alla människor. Men vi klarar det med. Med kärleken först, kommer vi hur långt som helst. Håll huvudet högt och förlora aldrig hoppet. 

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!