Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 24 januari 2012

Trött

Har en sjuk träningsvärk efter crossfitpasset med Gustaf i söndags. Överkroppen är mos!



Jag är inte pigg alls tyvärr. Är som att kroppen vill vila, vila, vila, så jag lyssnar ett par dagar till. Sen SKA det tränas. Jag brukar ju bli påverkad kroppsligt innan jag ska till Katarina. Som att jag ska rensas ur innan, förberedas. Jag tycker det är viktigt att lyssna på min kropp. Så nu gör jag det.

Längtar till fredag och lördag. Först djupresa hos Katarina, sen på lördag date med Madde. Ska bli riktigt mys!  Njuta var ordet.

Puss på er alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!