Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 28 januari 2012

Mitt och ditt






En annan viktig del av mitt liv som vi pratade om var att jag måste komma ihåg att rensa, komma ihåg att inte bära med mig andras känslor och mående. Jag ska kunna prata och umgås med människor och kunna gå därifrån utan att bära dem med mig. Jag har dragit på mig alldeles för mycket från andra den senaste tiden. ÄR därför jag mått dåligt. Tankarna jag haft har inte varit mina egna. Det är sådant som jag burit med mig från andra i min närhet. Rensa, gå in i mig själv, hitta mina känslor och ta bort de som inte tillhör mig. DET är min läxa och det är  det jag behöver göra för att skydda mig och MITT mående.

Jag vill kunna finnas för mina nära och kära, men jag vill även kunna tyda vilka känslor som sedan är mina eller någon annans. Annars kan livet bli mer komplicerat än vad det behöver bli.

Medvetenhet och ta hand om mig och min energi, det är min läxa!

Jag är FRI!

PUSS PUSS

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!