Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 3 januari 2012

Jag KAN


Sant, så sant. Neee jag kan inte springa, neee jag kan inte lyfta så där tungt, neee jag kan inte, jag kan inte, jag kaaaaaan inte. Jag är så dååålig på det här.

Jag är så evinnerligt trött på de orden. Dom hör inte hemma någonstans. Dom är förgörande och nedlåtande. Dom är begränsande och sätter spärrar i våra huvuden.

Tänk på vad du säger nästa gång dessa ord kommer upp. Ändra dig snabbt och bestäm dig för att du VISST kan.

Varför skulle du inte kunna? Vem har sagt att du inte kan? Ska denne få bestämma det, eller ska DU bestämma det? 

Kör hårt och tro på dig själv. Finns ingen anledning till att inte TRO på sig själv och sina förmågor, som säkerligen sträcker sig långt längre än du ens kan tänka dig!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!