Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 18 januari 2012

Njuta





Börjar känna av halsen. Så det blir vila tills på söndag. Då ska jag och Gustaf köra ett stenhårt pass a la crossfitstil. Ibland är det skönt att verkligen köra skiten ur sig totalt. Släpper ut mycket känslor och endorfiner. Körde ett benpass idag efter jobbet. Ska inte köra så tungt längre, då mina ben redan är ganska stora. Så jag sänker vikten och kör fler repetitioner. Var riktigt jobbigt ändå. Anledningen är att jag vill ha lätta ben tills jag ska börja löpa. Kan inte springa på stenhårda stubbar =).

Annars går livet vidare. Jag ska verkligen njuta av mina lediga dagar innan helgjobb. Njuta av barnen och njuta av naturen, och vila när tillfälle ges. Tvätt och hus klarar sig ett par dagar utan mig. Jag lovade detta på en av Katarinas kurser. Att NJUTA av livet. Det var ett av mina mål på min livstavla. Njuta och åter njuta.

Kanske är det det jag glömt. Att njuta av allt vackert och att njuta av hela livet. Där fick jag svaret till mig. Njutning gör livet värt att leva. Stanna upp, andas och njut av att vara jag. DET ska jag göra.

TACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!