Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 9 januari 2012

Tack




I ett tidigare inlägg skrev jag om min frustration. Om alla förändringar och slitningar här och runt om i världen och universum.

Jag vill även skriva det, att det händer så mycket underbara och fina saker också. Människor öppnar upp, jag öppnar upp, ärligheten spirar och vi vågar mer än någonsin. Jag känner mig fri i mig själv och vågar säga det jag vill säga. Det är inte alltid jag vågat det. Men nu gör jag det. Vill jag ge beröm eller säga att jag tycker om någon så gör jag det. En oerhört fin känsla.

Det är minst lika viktigt att säga allt positivt vi bär på, ge varandra beröm och uppskattning. Ibland är det mest det negativa som får ta plats, kritiken. Men beröm och ett fint litet ord kan ge en annan människa det där lilla sista de behöver för att klara sig just den dagen. ETT ord kan betyda att någon vinner livet tillbaka. Håll inte tillbaka när ni känner att det är någon som berör, gör ert liv lättare eller bara finns där i alla lägen.

Jag har fått många fina ord tilldelade mig den senaste veckan. Jag blir så oerhört glad. Det är så fint när människor släpper stoltheten och verkligen ger sig hän till att ge beröm och säga hur himla bra någon annan är. Det är en akt i kärlek.

TACK alla fina människor för er ärlighet och ert stöd och all er uppskattning! Jag sträcker på mig stolt och tar åt mig.

PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. Detta träffade också, men ja blir inte arg för ja känner att jag öpnnat upp mej och sagt saker som jag inte brukar göra :) STOLT!

    /Pernilla :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt att höra! Grattis till dig :) Kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!