Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 2 december 2010

Sätts på prov...

Nu är det dax att leva som jag lärt. Jag har kommit så långt och tänker inte stanna nu! Just nu är jag inne i en fas där jag blir satt på prov. Jag måste lära mig vad som är mitt och mitt mående. Jag kan inte gå in i andras känslor och energier på ett negativt sätt. Då förgör jag mig själv och kan inte leva fullt ut. Jag vet och kan så mycket nu. Att slänga bort all medvetenhet är som att slänga bort mig själv.

Det är inte lätt när jag sätts på prov. Men det måste ju ske för att jag ska lära mig. Alla jag möter är mina läromästare. I alla möten så får jag öva på min medvetenhet och på att veta vad som är mitt och den andres. Jag insåg detta idag. Att dom vill att jag ska öva. Jag kan inte flyga omkring, jag ska lära oxå.

Kärlek kan vara skrämmande för många. Att få massor av kärlek kan kännas övermäktigt för vissa och då drar dom hellre. Men då ska dom heller inte vara i mitt liv. Jag älskar och ger kärlek och kommer fortsätta med det. Tillslut förstår dom och kommer antingen tillbaka eller hittar sin egna stig till kärleken. Det gör alla tillslut. Jag är bara så glad att jag hittat den nu i mina unga dar.

Jag ska be om hjälpen nu. Att få känna mig grundad igen. Jag har det inte lätt, men allt har en mening och just nu ska jag vara här i mitt liv, så som alla andra!

Jag är varken bättre eller sämre än någon annan och alla har sin resa! Ibland är det frustrerande...men även jag började en dag för 4 år sedan..alla börjar en dag dom med..jag får komma ihåg hur det var för mig i början..all ilska och allt motstånd jag gjorde. Det har jag släppt nu och kan leva. Snart kan även mina nära göra det. Jag får ha tålamod och se att alla är precis där dom ska vara!

Kärlek till er alla!!!

PUSSSS PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!