Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 31 december 2010

Gott Nytt År



Gott Nytt År alla vackra!!

Nu är det dax att lämna det gamla bakom mig och se framåt. Jag väljer att släppa taget om mina rädslor och gå fullt in med kärleken i 2011.

Jag ska skriva upp allt jag vill lämna och allt jag vill ta med mig in i det nya året. Det som jag vill lämna bränner jag upp i en vacker eld! Är en fin liten ceremoni som ger styrka och rening!

Ta hand om er och släpp allt och se in i det nya med ett ännu mer öppet sinne och ett stort hjärta som tar er dit ni ska vara!

Kärlek!!

Jag är tacksam för mitt år. Jag har fått nya fina vänner och fördjupat de relationer jag redan har.. Jag har utvecklats enormt mycket. 2010 står mig nära och jag önskar mig ett om möjligt ännu mer givande 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!