Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 8 december 2010

Villa Fridhem

Haft en fin resa med arbetskamrater till Norrköping. Vill fridhem åkte vi till. Ute i skogen. Ett väldigt vackert och fridfullt ställe...

Vi gick ett par kilometer och kom till tomteland. Oj så mysigt det var där. En liten liten kyrka hade dom till och med. Dit ska jag ta mina barn nån dag. Fanns en hel vägg med nappar som barn lämnat där. Tomten läste saga för dom och visade vart tomtenissarna arbetade. Myyys!

Sen blev det slappa vid poolen och efter det världens finaste och godaste julbord! Mycket gott.

Vad som hände andra dagen får jag inte berätta..ska åka fler från jobbet dit och dom får inte veta =) Men kul var det!

Jag sov jättegott..var det inte många andra som gjorde. Jag tyckte det var så fint och lugnt i alla rum. Ett gammalt kungligt sommarhus var det från början. Så det finns nog många själar där.

NU ska jag ta tag i denna dag!

pusssssss









En del blir ju lite trötta på mitt eviga korttagande =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!