Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 30 december 2010

Mys



Igår lade jag på spik för att känna in varför jag var så orolig och vad jag känner inför att kanske börja skola till våren. Jag hamnade ganska djupt men det kom mest fram bilder av hemska ansikten. Så tillslut vågade jag ej blunda. Men jag bad om ljuset och vägledning. Sov väldigt gott sedan. undrar vad alla läskiga ansikten menade med att visa sig??!! Känner mig lugnare idag dock. Så det hjälpte något hur som.

Nu ska jag gosa med underbara barn som kommer somna i min famn. Är så mys!

Puss på er och var rädda om varandra!

1 kommentar:

  1. Troligt att dina rädslor visade sig i ansikten, dom kan ta alla former och skepnader <3 <3 hjälpen kommer när vi ber om den!

    Meditera mer och dina svar skall bli synliga.
    Kärlek

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!