Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 25 december 2010

Tillit



Får bevis på bevis att allt handlar om att ha tillit till att allt ordnar sig och att allt är som det ska vara!


Pengar har alltid varit ett problem för mig. Nu börjar jag släppa det tänket och ha tillit istället.. Det lönar sig alltid. Såfort jag släpper det negativa tänkandet så uppenbarar sig lösningar och pengar trillar in från olika håll... Idag vann jag 75 kr på triss gånger 10 och igår fick jag väldigt oväntade slantar från tomten..allt löser sig! NU har jag råd att åka till Katarina och göra det jag vill mest av allt. Jag hade tillit till att det skulle ordna sig och det gjorde det!



Ha tillit kära vänner!! Inte bara till pengar , utan till allt i livet. Att ni är på den väg ni ska vara på och att den för er rätt..det ÄR tillit!



PUSSSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!