Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 14 december 2010

Kärlek



Underbara kväll. Har myst med min Anna. Vilket fint samtal vi hade ikväll känner jag. Åkte därifrån med insikter och glädje. Sådant uppskattar jag så mycket.

Jag är oerhört glad att jag är jag. Jag är stolt över mig själv. Jag tror på mig själv och jag har en sådan vacker grund att stå på nu. Så tacksam för mina insikter och min oerhörda kärlek till livet och mig själv!

Jag har kommit så långt. Så långt att jag inte längre faller utan att först hinna ta upp mig innan jag slår mig. Det är fint!

Tack för underbara möten och tack för underbara insikter!

Det finns verkligen ingen i hela världen som kan ta ifrån mig min kärlek! Den insikten är den största och finaste jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!