Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 12 december 2010

Tålamod

Alltså tålamod! Det är nåt jag måste öva på varje dag. Jag ser människor lida helt i onödan . Släpp all skit du bär på!! Vem är du utan all smärta och sorg??!! Är det det som är läskigt? Att kärleken kommer fram om du slutar lida? Vem är du om du inte bär på allt hat och alla självömkan? Är du, DU då!?

Du har ett val. Lev livet eller lida sig genom livet. Spelar inge roll om någon gjort dig illa. Låt inte denna någon göra dig illa om och om igen i ditt sinne! Släpp taget och ta kontrollen över ditt liv. Låt ingen annan styra dig. När tankarna tar över och styr ditt liv så går du åt "fel" håll.

Jag vet att alla har sin resa...men som sagt tålamodet testas hos mig. Hur många smällar måste en del ta!? För att förstå att det är dax att börja släppa sin offerroll och börja leva istället. Jag lovar att du finner större frid och glädje i livsrollen än offerrollen! Bara du själv kan göra dig till ett offer, ingen annan! Låt inte någon annan ta över ditt liv och ditt sinne.

LOVE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!