Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 12 december 2010

Ledig

Lite sommarlängtan får man ha i kylan!


Jobbhelgen är över. Har gått bra. Är trött. Haha ovanligt. Är det enda jag säger känns det som. Älskling är ute och mekar med bilen. Är tacksam att han kan och gör det! Skulle bli dyrt annars.

Idag har jag haft fikadate med Evelina. Var jättemysigt. Var längesen vi pratade öga mot öga. Tack för stunden söta du! Värdesätter jag högt. Fina samtal med fina människor!

Jag tycker det är så skönt att jag varje dag försår att allt är som det ska vara. Jag får insikt om det nån gång varje dag. Är fint att ha den insikten. Att våga följa flödet och inte göra motstånd. Att se att allt jag gör och alla jag träffar har något att lära mig. Att alla som träffar mig lär sig något av mig oxå. Jag har funnit en styrka och ett lugn i mig. Är en mäktig känsla. Egot har försökt och kommer försöka hela mitt liv att ta över. Men nu är mitt JAG och min själ större än det. Egot kan ej ta över mera..jag har gjort det till min vän. Jag kan falla men jag tar mig upp lika snabbt igen. Jag förlåter mig själv och skakar av mig det för att sedan gå ännu högre upp.

Allt handlar om att släppa taget. Jag kan inte skriva det för mycket. Släppa taget. Det finns ingen annan lösning om man vill bli lycklig. Att släpa på gammal skit hjälper ingen.

Nu ska jag bära upp mina älskade änglar på deras rum. Sen är det vila för mig som gäller.

Ta hand om er!!

PUSSSS PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!