Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 11 december 2010

Anna Nielsen

Igår fyllde min fina Anna år!

Du får texten här oxå min fina!!



Grattis älskade vackra anna!

Du är min spegel och du är mitt ljus. Tack för att jag får vandra med dig på och bredvid din väg! Jag tackar änglarna för att dom förde oss samman för 8 år sedan! Hand i hand för evigt. Det kan jag med säkerhet säga nu.. Jag älskar dig! Du är du och jag står kvar med dig i alla stormar som må komma! Och i solen kan vi glänsa tillsammans! Tack för att du valde att finnas på denna jord! Kärlek Din Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!