Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 22 december 2010

Ansvar




För var dag som går så får jag mer och mer tillit till att allt är som det ska. Jag hänger inte upp mig på små detaljer eller irriterar mig på småsaker. Det tar alldeles för mycket värdefull energi ifrån mig. Det skulle inte falla mig att irritera mig över vad någon annan säger eller gör..varför göra det?? Sååå jobbigt ju..att ägna energi åt något sådant när den kan läggas på mig själv eller något annat positivt. En lättnad att jag kommit till den punkten nu, att sådant inte ens faller mig in. Och skulle det hända så stannar jag genast upp och frågar mig själv , varför jag blev upprörd..det handlar ju alltid om mig själv i så fall. Skylla sitt liv eller brist på liv på någon annan än sig själv är helt befängt för mig. Alla har vi ansvar för vårt eget mående och vårt eget välbefinnande. jag har kämpat hårt, jag har gråtit och jag har slagit på mig själv för att komma till den underbara Maria jag är idag, Att då höra eller se människor som ständigt skyller i från sig eller inte inser att dom har eget ansvar för sin resa, att höra det blir som ett slag i ansiktet. Gör något åt ditt liv! Jag har gjort det, så gör det du med. Sluta skylla ifrån dig och ta ansvar!!
Jag kan omöjligt bära på mer än mig själv. Jag måste vara fri för att kunna flyga..är bara jag själv som kan göra mig fri..genom att leva det liv jag vill leva och ta ansvar för det!

Nu ska jag lägga mig på min underbara spikmatta och överösa mig med kärlek!

ALLT är Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!