Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 18 december 2010

Helg



Vad roligt det är när det kommer fram fina människor och vill kommentera eller bidra till min blogg.. är så uppskattat! Människor som har samma syn på livet som jag kommer fram. Människor som jag inte visste hade den synen.. det är så underbart..finns ju så många men inte så många som pratar högt om änglar, ljus, personlig utveckling och andlig utveckling..Tack till er som lyssnar och tack till er som vill veta mer eller bidra! Ni inspirerar mig till att vara ärlig och rak och våga vara jag fullt ut. TACK!

Igår jobbade jag min sista dag innan juldagen. Ska vara långledig. Elias ska till USÖ på tisdag så jag ska vara hemma med honom i 3 dagar. Blir fint för oss att få egentid ihop. Skönt att vara ledig innan jul oxå. Pengarna tryter tyvärr så jag får vara ute dagen innan jul som vanligt för att fixa det sista. Jaja får vi barnvakt så är det inte jobbigt alls att vara bland allt folk. Haha jag har ju en annan syn på hur det är att ha det jobbigt på stan och inte, sedan jag fick barn menar jag =)

Imorgon ska vi hugga julgran...så mys! Hela familjen ska med. G har ju nästan alltid jobbat när vi åker iväg men nu är vi lediga ihop. Så då får han oxå vara med att välja granen.



Kom ihåg att det finns inte en enda skada eller händelse i ditt liv som du inte skapat själv! DU skapar ditt liv! Ingen annan!

PUSSSSSSSS Ha en fin helg alla!

Vill tacka Sandra för att du är så givmild.

1 kommentar:

  1. Tack för tacket! Inget konstigt att hjälpa varann!!! Puss Puss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!