Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 27 december 2010

Jag form



Äntligen är jobbhelgen över..den har gått bra men jag är trött. Mitt närminne är borta ibland. Är lite läskigt faktiskt. Jag kan tro stenhårt på att jag gjort något eller inte gjort något, å så är det tvärtom istället. Och vissa saker kommer jag inte ihåg alls. Tex, om jag stängde av elementet eller vilka vantar jag tog med till jobbet och sånt. Skumt. Är det ännu mer sömn jag behöver eller vad är det för täcken jag får??

Imorgon är jag ledig hur som. Ska iväg till skojlandet med barnen och några fina människor till =). Ska bli mys. Och på onsdag kommer bästa Sandra hit..ännu mer mys =)

Idag hade jag ett givande och intressant samtal med en arbetskamrat. Jag tycker det är så skönt att ålder inte spelar någon roll. Jag är ung jaaaa..men jag kan vara klok ändå. Jag vet att jag är det och jag kan komma med svar som ger insikt och hopp. Roligt och givande som sagt. Även jag lär av att få prata så med andra. Lära mig att inte ta in det I mig, lära att ge råd från mig och mitt innersta på ett kärleksfullt sätt. Lära mig att lyssna och se andra människor. Är så härligt, att lära! Även fast det var ett tungt ämne så blir jag så uppfylld när människor vill öppna upp och vill ta in en annan kanske ovanlig sida, att säga aha..jaaa så har jag inte tänkt, få en glimt av ett annat tankesätt. Det är fint.

Just nu övar jag mycket på att säga JAG i det jag säger. Inte MAN eller DOM, eller folk. JAG tycker detta JAG säger detta. Det är svårt. Hur ofta pratar ni i jag form?
Det är ju jag som säger det, så varför inte säga jag!? Jag blir nervös, inte man blir ju så nervös! Öva öva öva får jag göra!

Ju mer jag pratade med denna fina arbetskamrat, ju mer förstod jag att allt verkligen har en mening. Det kan se så mörkt ut. Men tillslut så mynnar något gott ur allt mörkt. Jag har en sådan starkt tro i just det. Jag tror ej på slumpen. Allt och alla vi träffar på har en mening på vår resa!

Be era skyddsänglar om hjälp. Dom väntar på att få höra er! Jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!